RSS

first baby trip to Tesco

12 Oct

tiba2 beras habis, sabun habis, sayur yilek, semuanya sekali. tiba2?

dekat 2 minggu jugak la tak masak kat rumah, sbb tu tak perasan semua nih.😀 kami dah balik sejak smlm. so pagi tadi aku godeh la kabinet dapur apa boleh mkn. guess what, we have tortilla!! mkn agak sihat dgn adanya tortilla sbb aku suka buh tepek sayur byk. so hari ni kami mkn secara sihat.

*aku pun pelik kenapa skrg aku jarang snap gambar. gambar aidan tak sebanyak adam. ishh aku kesal.*

aidan is a big baby. i love carrying him around. ieeshh montel! nak je geget (haha adam sebut gigit as geget.. suka aku bila dah ckp byk ni). we brought or new baby to tesco to buy semua, dari syampu sampai ke penyapu. cukup list aku tulis, malangnya kerana perut lapar dan aku mengambil langkah keselamatan dari di’beliak mata’ atau di’naik suara’ oleh ajek yg kelaparan tu, aku tak desak cari rempah kari, garam dan gula.

i wore aidan in my newly made pouch. dia tdo sepanjang masa semasa beli barang sana sini. dia cuma bgn masa kitorg nak mkn, which is ok because i immediately feed him before he make any scene. dah 2nd baby ni, i dont really mind BF-ing in public. i know how to nurse him discreetly, how to sorok my skin.. BF is getting easier.

i want to sew a new pouch. i want to sew something else too.

sayang, bila nak belikan i mesin jaht baru ni *winkwink*

 
Leave a comment

Posted by on October 12, 2009 in adam, aidan, baby stuff, simply random

 

Leave a Reply

 
