RSS

Ptg ini aktiviti akan bermula

23 Nov

apakah itu?

Isu berat badan aku ni dah menjadi kutu atas kepala, gatal aku fikir. Minggu sebelum raya haji, I challenged myself to eat healthy breakfast (Nestle Futnesse Cereal). Pastu lunch akan makan sama ada cereal lagi atau nasi.

Dinner mcm biasa, makan kat rumah dgn anak-anak. Aizec tak ada, so aku make sure aku masak cukup-cukup utk aku and anak2. If ada lebih mesti la kan aku yg habiskan.

Lepas seminggu Aizec balik ckp nampak kurus sikit. huuuuuuuuuuuuu rasa mcm melompat begitu tinggi sekali.

Apakan daya, raya haji menjelma pula. Jangan la ditanya apa yg aku buat. Of course makan dengan sebegitu sedap.

So ini petang, aku akan berjalan keliling kejiranan. Ye la, jiran2 memang tak kenal aku. Hahahah majlis yasin pun malas pegi. Majlis hari raya pergi la pulak kan? Aku cuma kenal isteri2 jiran2 yg rapat dgn Aizec. Kenal semata, rapat tidak.😛

Maka petang ini, kalau aku tak jalan kat Jusco, aku jalan kat rumah.

Masak apa ye.. Paprik tempe. Hmm

 
Leave a comment

Posted by on November 23, 2010 in simply random

 

Leave a Reply

 
