RSS

Little talks

13 Oct

Tadi ptg, aku baru perasan bunga kristal pecah. Satu je. Dlm kepala aku, sama ada budak2 buat atau ada break-in trials. Bunga tu betul tepi tingkap.

“sape buat ni?”, tanya aku kat umat belum mumayiz yg ada kat rumah, sbb diorg je ada. Hahaha
“smlm adam main bola dgn adik, kena bunga pastu jatuh,” jawab Adam dgn penuh hati-hati takut kena marah.
Tiba-tiba Aidan dtg, “Adik.. Adik”

Dia mengaku dia buat.

“Kenapa x ckp mama?”, soal aku. Mmg aku x marah, tp kalau aku mcm nak marah pun sumpah x jadi marah. Cute sgt pengakuan tu.

“Oyii”.. Kata Aidan.

Oyi = sorry.

 
Leave a comment

Posted by on October 13, 2011 in simply random

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: