RSS

saket

03 Apr

mc 2 hari. headache sgt teruk. sampai terbangun tgh mlm sbb sakit kepala pastu takleh tdo balik.  aku rasa mcm nak buat acupuncture sendiri masa kepala tgh mcm dicucuk2. tak tahulah kenapa pregnant kali ni sakit kepala sangat. pada firasat aku, ni ada kena mengena dgn kerja.

bila aku bgtau superior aku mc, dia dgn bongkaknya me-reply, “on monday, pls show me your mc for 2 days”. dia ingat aku ni mc suka2  ke? memula aku malas nak pegi klinik hari ni, sbb ubat smlm dah amik. bila dapat msg mcm tu, aku dgn bengangnya pegi jugak. if kalau buat tak tau je, nnt aku lebih sakit kepala dgn segala pressure yg dia akan bagi. ermm pnah terjadi, ok.

rasanya aku akan cuba bertahan sampai habis maternity leave. lepas tu, cuba la cari rezeki lain yg lebih mendamaikan.

aku kagum dgn aizec. dia sgt suka kerja dia. ermm dia sgt suka pergi kerja, ok.

utk masa dpn baby yg dlm perut nih, aku mesti jaga emosi aku. aku tak larat la pulak nnt nak menjaga baby yg susah nak dipujuk.. jadinya, sabarlah cik tuty. Allah tu Maha Kuasa.

 
5 Comments

Posted by on April 3, 2009 in simply random

 

5 responses to “saket

  1. nannoor

    April 4, 2009 at 4:30 pm

    wah, sungguh mencabar lah keja dgn superior ko tuh. i cant imagine,dulu msa kat co. lama, boss xde lah teruk cmtu, tp org lain yg lebih sudu dr kuah, tu pun aku dh nyampah.
    now alhamdulillah co. skang ok. xde dah org yg sibuk tepi kain kita.
    haap bersabar ye tuty. habiskan maternity ko tu, insyAllah ada lah rezeki tu nnt.

     
  2. Lyna

    April 4, 2009 at 11:00 pm

    kenapa lelaki suka pegi keje ya? hehe. i masa preggy emo semacam je dgn bos.

    mujola dia takde power nak sack i, kalo tak, ntah dah kene buang keje dah aku asik marah bos je.

     
  3. nana enam

    April 6, 2009 at 8:25 pm

    satu je aku nk komen.. “cik” tuty??

     
  4. tuty

    April 6, 2009 at 10:24 pm

    salah ke nana? ok je kalau org masih panggil aku cik.. mcm miss la. mana2 pun masih miss tuty.. official letter je puan.

     
  5. nana enam

    April 8, 2009 at 4:51 am

    x bleh x bleh.. penat aku berthn jd single nk pegang title ‘cik’ tu tau ahahaha

     

Leave a comment